1. /
    2. Użyteczne informacje
    3. /
    4. Dostawa

Dostawa w sklepie internetowym Tulup.pl

W TULUP Polska dajemy Ci możliwość wyboru wygodnej dla Ciebie metody dostawy. 

Jak wygląda proces realizacji zamówień w sklepie Tulup.pl?

1. Koszty przesyłki wyliczane są w momencie składania zamówienia i uzależnione są od ilości zakupionych produktów.

2. Za początek terminu realizacji zamówienia uznaje się wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Następuje to po otrzymaniu kompletu informacji dotyczących zamówienia.

3. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Przesyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. W celu wyceny prosimy o kontakt telefoniczny +48 (32) 700 36 16 lub mailowy na adres: [email protected] 

4. W momencie wysłania towaru, otrzymasz na adres mailowy (podany w trakcie składania zamówienia) link do śledzenia swojej przesyłki.

5. Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa wysyłanych paczek, dlatego dostaniesz zamówiony produkt w ładnym, estetycznym i odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu.

 

Metody dostawy

Wysyłka kurierska: 18 zł

Wysyłka kurierska z płatnością za pobraniem: 20 zł

Wysyłka do Paczkomatu InPost*12 zł

Odbiór osobisty w punkcie (Tulup Polska, 43-100 Tychy, ul. Przemysłowa 68): 0 zł (wymagana przedpłata za towar)

*Ze względu na ograniczenia rozmiarowe skrytek, dostawa do Paczkomatu dostępna jest tylko dla poniższych produktów: 

zegary szklane okrągłe

zegary szklane kwadratowe

 

Czas realizacji wysyłki i termin dostawy

Czas realizacji wysyłki podany jest każdorazowo na karcie produktu w procesie składania zamówienia. Do tego należy doliczyć od 1-3 dni roboczych dla kuriera.

 

Kontakt 

W razie dodatkowych pytań dotyczących dostawy prosimy o kontakt telefoniczny +48 (32) 700 36 16 lub mailowy na adres: [email protected]