Reklamacje i zwroty sklep internetowy Tulup.pl
REKLAMACJE
1. Podstawą do wniesienia reklamacji są wady techniczne produktu, takie jak:
- niewłaściwy rozmiar,
- niewłaściwy kadr,
- niewłaściwy rodzaj materiału
- brak którejkolwiek z części składowych zamówienia
poinformuj nas, wysyłając wiadomość na: tulup@tulup.pl. Najlepiej, gdyby do wiadomości udało Ci się dołączyć zdjęcia.
2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
2.1 . Drukarnia Piga Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
2.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Drukarnia Piga Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu Internetowego.
2.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać pisemnie na adres: tulup@tulup.pl, wraz ze zdjęciami wadliwego produktu.
2.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.
2.5. Drukarnia Piga Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prawo odstąpienia od umowy
ZWROTY
Nasze produkty produktami przygotowanymi wcześniej i magazynowane, jeżeli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami! Postaramy się temu zaradzić. Zadowolenie naszych Klientów to nasz priorytet!