/ Użyteczne informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty sklep internetowy Tulup.pl

 

REKLAMACJE

1. Podstawą do wniesienia reklamacji są wady techniczne produktu, takie jak: 

- niewłaściwy rozmiar,
- niewłaściwy kadr,
- niewłaściwy rodzaj materiału
- brak którejkolwiek z części składowych zamówienia
poinformuj nas, wysyłając wiadomość na: tulup@tulup.pl. Najlepiej, gdyby do wiadomości udało Ci się dołączyć zdjęcia.

2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:

2.1 . Drukarnia Piga Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.

2.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Drukarnia Piga Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu Internetowego.

2.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać pisemnie na adres: tulup@tulup.pl, wraz ze zdjęciami wadliwego produktu.

2.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.

2.5. Drukarnia Piga Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

2.6. Długość okres gwarancyjnego jakim objęte są nasze produkty to 12 miesięcy.

Prawo odstąpienia od umowy


ZWROTY

Nasze produkty tworzymy po otrzymaniu zamówień. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc. Zadowolenie klientów to nasz priorytet!
Produkty tworzone na specjalne życzenie klienta (personalizowane) nie podlegają zwrotowi!